Handelsbetingelser

 

Handelsbetingelser:

Generelle oplysninger

Livet på Landet

Nørre Espvej 6

6980 Tim

CVR: 31133009

Email: tinaholmp@gmail.com

Telefon: 21901563

Etableret i år 2017

 

Betaling

De mulige betalingsmåder er:

Dankort (godkendt)
Visakort
Mastercard
Mobile Pay 21901563

Levering:

Vi ekspederer ordre i den rækkefølge de kommer ind, og levere naturligvis så hurtigt vi kan. Leveringen foretages med GLS Danmark til levering i pakkeshop.

Når din pakke ankommer til din pakkeshop med GLS, får du enten en SMS eller E-mail om, at du kan afhente din pakke i din valgte pakkeshop, som ligger i nærheden af dig.

Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos vores grossister.

Det er muligt at få leveret til privatadresse (59 kr),

GLS pakkeshop (39 kr)

eller erhvervsadresse. (39 kr).

Handler du for mere end 799 kroner, så er det fragtfri levering til GLS pakkeshop.

Leveringstiden er typisk 1 hverdag fra afsendelse og afsendelse sker oftest enten samme dag eller den efterfølgende hverdag.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Ønsker du at levere en vare tilbage, skal du derfor sende den til Livetpaalandet ved at skrive til tinaholmp@gmail.com

Ved returnering skal du selv betale returfragten.

Du bedes vedlægge information om dit navn, fakturanummer, og at du ønsker pengene tilbage, gerne skrevet på en kopi af din faktura.

Vi anbefaler, at du sender dine returvarer som pakkepost, så du får en kvittering for, at de er afsendt.

Bemærk vi ikke modtager varer pr. efterkrav, og vi henter ikke returvarer på posthuset. Returvarer skal sendes direkte til nedenstående adresse.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

 

Returnering

 

Ved returnering bedes varen sendes til:

Livet på Landet

Nørre Espvej 6

6980 Tim

Denmark

 

 

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

 

Når du handler på www.livetpaalandet.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

 

Varen sendes til:

Livet på Landet

Nørre Espvej 6

6980 Tim

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Livetpaalandet og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

 

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således, at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

 

Direktøren og Livetpaalandet har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på livetpaalandet.dk er Tina holm Pedersen. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.  Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

 

Oplysninger afgivet til Livetpaalandet.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Livetpaalandet.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til livetpaalandet via e-mail tinaholmp@gmail.com.

 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Tina holm Pedersen på tinaholmp@gmail.com Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.